top of page
  • תמונת הסופר/תמגי בן יהודה

אימון להעצמה אישית

עודכן: 28 ביולי 2022

מרגישים חסרי כיוון? מתקשים לעמוד באתגרים בחייכם? מרגישים חסרי ביטחון? אימון להעצמה אישית הוא בדיוק עבורכם. אימון להעצמה אישית הוא אימון אישי של האדם ומטרתו לעזור לו לגשת אל ארגז הכלים הפנימי שקיים בו ולעזור לו להגיע להגשמה עצמית. המטרה באימון מסוג זה, הוא לגרום להנעה ומוטיבציה פנימית לשינוי ולשחרר את האדם מתלות באחרים. בנוסף, אימון להעצמה אישית מאפשר ליצוק יסודות נפשיים חזקים אצל המתאמן ולאפשר לו לשנות את חייו ואת היחסים שלו עם סביבתו- מערכות יחסים זוגיות, שכנות טובה, יחסי הורים ויחסים עם הילדים.

מגי בן יהודה היא מאמנת מקצועית אשר מלווה אנשים רבים בתהליכים אישים ופנימיים.


אימון להעצמה אישית: לפרוץ את המעגל

אנשים רבים חווים חוסר ביטחון. לפעמים חוסר הביטחון יכול להשפיע על המוטיבציה של האדם לממש את הרצונות שלו ולהאמין את עצמו. אי מימוש הפוטנציאל האישי מוסיף למעגל בכך שאנו לא מרוצים מחיינו, לא מצליחים להתקדם קדימה ולממש הצלחות בחיינו ובכך נשארים בתוך אותו מעגל קסמים. אותם מתאמנים חסרי הביטחון מאמינים כי הם לא יוכלו להצליח ולהגיע להישגים שהם רוצים. המחשבות הללו יוצרות את אפקט הנבואה שמגשימה את עצמה והם ממשיכים לחיות בחוסר הצלחה. אימון להעצמה אישית מאפשר למתאמן לצבור אמון וביטחון בעצמו ולשבור את מעגל הקסמים.


טיפול פסיכולוגי מול אימון להעצמה אישית

טיפול פסיכולוגי הוא טיפול בו המטופל לרוב מדבר עם הפסיכולוג, פורק את שעל ליבו ומקבל הנחיות או תגובות מהפסיכולוג. הטיפול הפסיכולוג הוא לרוב טיפול לטווח ארוך וחושף תהליכים נפשיים שקרו בעבר. באימון, המטרה היא לרוב ממוקדת יותר ומשך התהליך מוגדר למספר מפגשים מצומצם. מטרת המאמן בתהליך היא להתמקד בהווה ולהוציא את התשובות מהאדם מתוך אמונה כי יש לאדם כלים וחוזקות פנימיים וכדאי לנצל אותם. מטרת האימון אינה "לדבר על זה" אלא להגיע לפתרונות, כלים ושינוי ממשי ביום יום של האדם על ידי בחינה של עולמו הסובייקטיבי והרצונות שלו. אימון לעצמה אישית הוא כלי הנוגע לחייו האישיים של אדם, חשוב לפנות לאדם מוסמך על מנת שלא ייגרם נזק.

מגי בן יהודה, היא מאמנת מוסמכת בלשכת המאמנים, בעלת ותק רב של כ-14 שנים אשר תוכל לנווט אתכם בין ים המטרות.

101 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page