top of page
  • תמונת הסופר/תמגי בן יהודה

מאמנת אישית לחיים

עודכן: 17 בנוב׳ 2022

זקוקים לשינויים ולא יודעים איפה להתחיל? רוצים לכבוש את המטרות שלכם? רוצים להגיע למימוש עצמי? מאמנת אישית לחיים היא זו שתוכל לעזור לכם להגיע לשם. מטרתו של אימון אישי בליווי מאמנת אישית לחיים הוא להאיר את הדרך עבור המתאמן ולעזור לו לקחת אחריות על חייו תוך חיזוק החוזקות, הצבת מטרות ודרך להשגתן. תפיסת האימון שמה את המאמן כמנהל פרויקט מסייע ומאפשר ולא כבעל הידע. החיים שלנו מלאים בקשיים ושינויים ואנחנו משתנים כל הזמן ולכן לפעמים אנחנו זקוקים לעזרה חיצונית או לתמיכה שתעזור לנו לצלוח את האתגרים הללו ולהגיע אל חוף מבטחים.

רוצים לסגור את הפער בין הרצוי למצוי בחייכם? מגי בן יהודה היא מאמנת בכירה וחברת לשכת המאמנים, מקצועית וותיקה אשר תוכל לעזור לכם.


מאמנת אישית לחיים: רכישת כלים לעתיד


אימון אישי המלווה על ידי מאמנת אישית לחיים הוא קצר טווח וממוקד, מתמקד במטרות ספציפיות ובניסיון להשיגן על ידי תהליך אישי של כל מתאמן. כחלק מהאימון, מאמנת אישית לחיים תעזור למתאמן לפרט את המטרות שלו בכל התחומים בחייו שהוא היה רוצה לשנות כמטרות האימון והתהליך כולו. מאמנת אישית לחיים עוזרת במהלך התהליך למתאמן להגיע למטרות שהוא עצמו הציב ולכן, חשוב שהמתאמן יהיה נוכח פיזית ומנטלית- במפגש עצמו ובין לבין. האימון מעניק אפקט משולב- גם הצבת המטרות והשגתן במהלך התהליך אך גם מתן כלים עתידיים למטרות עתידיות.


אימון בכל התחומים עם מאמנת אישית לחיים


החיים שלנו הם מספר תחומים המשולבים זה בזה ולכן אי שביעות מתחום אחד בחיים עשויה להשפיע אל תחום אחר. בעיות בזוגיות? הרגשת תקיעות בעבודה? המשקל לא כמו שהיה פעם? מאמנת אישית לחיים אינה מתמקדת רק בתחום אחד, אלא מתאימה לטיפול במגוון תחומי החיים- זוגיות, קריירה, ילדים או אורח חיים ובריאות. האימון האישי לא מסתכל על התוצאות באופן אובייקטיבי, אלא נותנת מקום לסובייקטיביות של המתאמן וכיצד הוא רואה את היעד. בנוסף, האימון מתייחס לא רק למטרות חומריות אלא גם שם כחלק מהמטרות את ה-WELLBEING של האדם.


מגי בן יהודה היא מאמנת אישית ותיקה ומקצועית ששואפת לראות אנשים ממצים את הפוטנציאל שלהם.

77 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page