top of page
  • תמונת הסופר/תמגי בן יהודה

אימון לזוגיות

עודכן: 17 בנוב׳ 2022

מתקשים למצוא זוגיות? חווים דחייה שוב ושוב? למצוא זוגיות זו לא משימה פשוטה. בעולם של אנשים רבים חווים קשיים – מחוסר ביטחון, קושי להיפתח או כי חוו אכזבות בעבר. בדיוק בשביל זה קיים אימון לזוגיות. אימון לזוגיות הוא אימון אישי שמטרתו להוביל את האדם למצוא את היתרונות שבו, הכוחות שבו ולהוביל למציאת זוגיות בריאה וטובה. האימון מתנהל מול מאמן מוסמך אשר מטרתו להעצים את הקיים באדם, עוזר לו לראות את היתרונות שלו ולהפוך את החסרונות ליתרונות ובכך לפתח חוזק פנימי ואהבה עצמית שתאפשר לו למצוא זוגיות. האימון מתאים לרווקים, לאנשים צעירים שלא חוו זוגיות ולמחפשים פרק ב'.

מגי בן יהודה היא מאמנת אישית ומקצועית, חברה בלשכת המאמנים ובעלת ניסיון רב בליווי אנשים בתהליכים משני חיים.


אימון לזוגיות: הביטחון בך

אנשים רבים מחפשים להיות נאהבים. הם מחפשים אהבה ורוצים זוגיות ולא תמיד מצליחים למצוא. התסכול גובר, השעון מתקתק והזוגיות לא מגיעה וגם אם היא מגיעה, לא תמיד נשארת לטווח ארוך. ואז מתחילות האשמות חיצוניות - הגברים לא טובים בחוץ, עולם הדייטינג לא בשבילי ועוד. אך חשוב לזכור שקודם כל, האדם צריך לאהוב את עצמו –" אדם צריך לאהוב את עצמו כדי שאנשים אחרים יוכלו לאהוב אותו". אימון לזוגיות הוא מסוג האימונים שמאפשר לאדם להגיע לעצמו, להעצים את החוזקות שלו ולהפוך את החסרונות שבו ליתרונות ובכך לאפשר לו להכניס אהבה לחייו.


מאמנת מוסמכת לאימון לזוגיות

כאשר אנשים חווים קשיים אישים הם פונים לטיפול פסיכולוגי וכמובן אינם שוכחים לבדוק שהוא בעל תעודה שכן אדם לא מוסמך עשוי לבצע נזק לנפש ולחייו של המטופל. היום, בעולם הדיגיטלי ובעידן הרשתות החברתיות נראה שכל אדם מציג עצמו כמאמן לחיים- נותן עצות, מבטיח אושר וקידום תהליכים אישיים. עמוד האינסטגרם הנוצץ של אותם אנשים יחד עם הכיתוב המנצח, קורץ לרבים ובניגוד לפסיכולוג הם לא בודקים האם האדם מאמן מוסמך. גם אימון אישי עוסק בחייו האישיים ובעולמו הפנימי של האדם ולכן, חשוב מאוד ללכת לאדם אשר עבר הסמכה בהתאם לתחום- אימון אישי, אימון לזוגיות אימון עסקי ועוד.

מגי בן יהודה היא מאמנת אישית ובעלת הסמכה, אשר עוזרת לאנשים למצוא את הכוח בפנימי הטמון בהם ונוגעת בתחומי האימון לזוגיות, אימון עסקי ואימון אישי.

77 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page