top of page
  • תמונת הסופר/תמגי בן יהודה

אימון אישי למנהלים

עודכן: 28 ביולי 2022

דמות המנהל תמיד נתפסת כדמות חזקה, החלטית וכזו היודעת לנווט את הספינה, יודעת לתת תשובות ואחראית לטיפול במשברים ובבעיות. קל לשכוח שגם אותם מנהלים הם בני אדם אשר זקוקים לליווי באותם משברים. לא תמיד הם יודעים בעצמם לתת את התשבוה המתאימה או לפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר. ולכן, גם הם יכולים להיעזר בעזרה חיצונית בדמות אימון אישי למנהלים. האימון האישי מכוון לעולם העבודה, והוא מתייחס לחוזקות ולדילמות של המנהל. ישנן אסטרטגיות מרובות בניהול אישי וכל אחת תותאם למנהל הספציפי.

מגי בן יהודה היא מאמנת בכירה ומקצועית, בעלת ותק רב וחברה בלשכה למאמנים.


אימון אישי למנהלים: גם המנהלים זקוקים להכוונה

מנהלים רבים אחראים על ניווט "הספינה", תכנון ומתן משימות, ניהול עובדים ועוד. תפקידם הוא להיות מעין מנווטי הספינה ולראות את התרחשות הדברים ב360 מעלות ומעצם תפקידם נתקלים באתגרים רבים, משימות רבות ונדרשים לתפקד בלחץ גבוה. לכן, ארגונים רבים מבינים שעליהם לשלוח את המנהלים, גם הזוטרים, לאימון אישי למנהלים. האימון האישי הוא איטמון בין המנהל למאמן, אשר בו הם יוצרים דרכי פעולה ברורות לטיפול בנושאים רבים. הנושאים בהם עוסקים באימון הם: הנעת עובדים וניהול צוותים, הובלת פרויקטים, פיתוח מיומנות ניהול, חשיבה יצירתית, חשיבה יצירתית, תפקוד תחת לחץ, הצבות מטרות ומימושן, ארגון זמן, זיהוי מכשולים המפריעים להתקדמות ועוד.

יתרון האימון האישי למנהלים

אימון אישי בעל יתרונות רבים עבור כל אדם ומנהלים עוד יותר. לרוב, ארגונים אינם רואים את היתרונות שבאימון אישי למנהליהם ואף רואים זאת כנטל כלכלי. אך ישנן יתרונות רבים בעבור האימון האישי למנהלים. קודם כל, האימון האישי מאפשר למנהל ללמוד טכניקות לניהול עצמי וניהול זמן ואף עוזר לו לצאת מדפוסי חשיבה מקובעים ובכך להוביל לחדשנות והתקדמות. בנוסף, האימון האישי עוזר למנהל לפתח את סגנון הניהול האישי שלו, לפתח ביטחון עצמי ולזק את החוזקות הקיימות בו.

רוצים לקדם את המנהל שלכם? מגי בן יהודה היא מאמנת אישית בכירה מקצועית אשר מלווה לקוחות רבים במציאת הדרך שלהם.

153 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page